logo

fb youtube rss

Σύνδεση



Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou                            Bleibergweg 114

Privatdozent an der RWTH Aachen                   40885 Ratingen

                                                                             Tel.+Fax: 02102 32513

 

                                                                              22.07.2010

 

ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΟΝ ;                                  

                        

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ    
ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Ν.Δ., ΕΙΝΑΙ ΕΚ   ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΘΝΗΣΙΓΕΝΕΙΣ !!!   

 

μια αναλυση του Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου              Dimitris N.Adamopoulos

Δόκτορος πτυχιούχου μηχανικού                         Eschersheimer Ldstr.445

Υφηγητoυ Πολυτεχνείου Ααχεν Γεραμανιας       D-60431 Frankfurt Main

                                                                             Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

                                                                         

Καποιοι πρέπει να βρουν το θαρρος και να διατυπωσουν ορισμενες αληθειες για θεματα, για τα οποία μονο ψευδη και μισολογα λεγονται ‘η συγκεχυμενες απόψεις και σκοπημοτητες κυριαρχουν. Στο κρατίδιο της Ρωμιοσύνης ζουν δυο διαφορετικοι και αντιθετοι κοσμοι. Από την μια πλευρα ο κόσμος που πλητεται από ανεργια, απολυσεις, τρομοκρατια και εξευτελισμους στους χώρους εργασιας, ανασφαλιστη εργασια, μερικη απασχοληση, προσωρινη απασχοληση, συνταξεις των 300 ευρω, μισθους των 600 ευρω, συνταξη μετά 40 χρονια εργασιας, δανεια και καρτες, τα φροντιστηρια των παιδιών, η βενζινη στα 1,8 ευρω, ο 13ος  και 14ος μισθος που κοπηκε, η καταργηση των συμβασεων, ο φοβος και η αγωνια για το αυριο κ.α.

Και από την άλλη πλευρά ο κόσμος των τραπεζιτων, της καστας των ανδρων της απατης που φορουν μαυρες φουστες, των επενδυτων, των βιομηχανων και εφοπλιστων, των πολυτελων επαυλων, των ιδιωτικων τζετ, των θαλαμηγων, της Μυκονου, του Κολωνακιου και της Εκαλης, δηλαδή ενας κόσμος σπαταλης, χλιδης, σαπιλας και παρακμης, ενας κόσμος που στην πλειονοτητα του αποτελειται από επιγονους των

Τουρκοκοτζαμπασηδων, Καλλικαντζαρων, Τζορμπασηδων και Κεχαγιαδων, δηλαδή ενας κόσμος ομογαλακτων που πρέπει να ξεριζωθη, εάν θελουμε να παη μπροστα η πατριδα μας.

 Η επισημη ιδεολογια του κρατιδιου της Ρωμιοσύνης δεν στηριζεται σε αρχαιοελληνικες αξιες, δεν στηριζεται στην επιστημη, στην δημοκρατια, στην ελευθερια της σκεψης, στον στοχασμο, στην φιλοσοφια, στην ερευνα, στο θεατρο, στον αθλητισμο δηλαδη στην ελληνικοτητα, αλλά στην κατειργασια της δουλειας των συνειδησεων, στα εβρα’ι’κα σκουπίδια ως στην βυζαντινη ορθοδοξη παραδοση και σε ένα εκκεντρικο κρατισμο, γνωστον ως Ρωμιοσυνη. Οι ιδεολογικές καταβολες του αχρηστου αυτού κρατιδιου βρισκονται στους πρωτους βυζαντινους αιωνες, στην εποχή του μεγαλου μισους και του ολοκληρωτικου διωγμου παντος ελληνικου.

Από τότε, τον τοπο μας τον καλυψε βαθυ σκοταδι, οι Μουσες της αλη- θειας εσιγησαν και οι Έλληνες αρχισαν να περιπιπτουν από σκοτος σε σκοτος. Από τότε οι ανδρες της καστας της θεοκρατιας που φορουν μαυρες φουστες τρεφονται εξ ελληνικων σαρκων  και πινουν το αιμα αυτών και ενεδυουν τον Ναζαρηνεο με φρικαλεον τηβενο. Από τότε που εσιγησε η μελωδος φωνη των Ιεροφαντων της Ελευσινας, της Δωδωνης και των Καβειρων που καταπολεμουσαν ότι παρασιτο δημιουργουνταν στην ανθρωπινη διανοια και διεφθειρε την ανθρωπινη ψυχή, ο κόσμος εχασε την οδο της προοδου. Η καταπαυση του ιερου εργου της Δημητρας υπηρξε δεινο πληγμα κατά της ανθρωποτητας και την εποτισε πολλές πικριες τις οποίες δυστυχως και τωρα ακόμη δεν τις κατανοει. Η Ελευσινα όμως είναι η Δαδα η οποία παρεχει εις το λογικον φως προς κατανοηση των λειτουργιων του και της αιτιας εκ της οποιας έχει εκπορευθει αυτό.

 Η ονομασια «Ελλας» και η επισημη γλωσσα του νεοσυστατου κρατιδιου της ωμιοσύνης όπως και τα οραματα των αγωνιστων της Εθνεργεσιας του 1821 δεν καταφεραν να αποτρεψουν τον κοινωνικο και πνευματικο μαρασμο που διατηρειται μέχρι σημερα μαζι με τα μεσαιωνικα μορμολυκεια αξεστων και ελλειματικων ανθρώπων της «πολιτικης», της «θρησκειας» και των «γραμματων» που δημαγωγωντας κρατουν σταθερα στα χερια τους το αβουλο και ευσεβες ποιμνιο των Ρωμιων.

Οι υποκειμενικες συνεπειες του μεταχριστιανικου διχασμου μετατρεψαν τους Έλληνες από φυσικους ψυχοματικους οργανισμους σε φοβισμενα και αφυσικα πλασματα. Σκοπος της εμφανισεως και υπάρξεως του Χριστιανισμου, όπως εδειξαν οι μέχρι σημερα δραστηριοτητες του, ήταν η εξαφανιση του Ελληνισμου, της ελληνικοτητας, του ελληνικου τροπου αντιληψεως της ζωης και του κόσμου από προσωπου Γης.

Όταν υπηρχε ο Ελληνισμος, το εβρα’ι’κο κατασκευασμα που λεγεται Χριστιανισμός ήταν ανυπαρκτο. Ο «Ελληνοχριστιανισμος» είναι ένα προ’ι’ον των μαγων της απατης, δηλαδή της καστας των ανδρων της θεοκρατιας που φορουν μαυρες φουστες.

Ο Ελληνισμος και ο Χριστιανισμός
συνεπώς είναι πραγματα τελειως ασυμβιβαστα μεταξύ τους. Πνευματικα, ιδεολογικα το μεταξύ τους χασμα είναι αγεφυρωτο. Από την συζευξη αλογου και γα’ι’δουριου θα μπορουσε να γεννηθη μονο  ένα μουλαρι, δηλαδή το σημερινο κρατίδιο της Ρωμιοσύνης, με Ρωμιους που συμπεριφερονται με ασιατικη νοοτροπια, δηλαδή με νοοτροπια ανελληνιστων, ανιστορητων και απολιτιστων κατοικων του ελληνικου χωρου, που είναι όχι μονο ανυποψιαστοι της Ελληνικής Ιστορίας αλλά και φανατικοι και αδιστακτοι διωκτες της διαφορετικης γνωμης και της ελευθεριας του λογου. Εδώ εδρευει, επαγρυπνα και δρα ως ανθελληνικος εξουσιασμος ο Χριστιανισμός, αυτή την αποστολή ειχε όταν δημιουργηθηκε το εβρα’ι’κο αυτό κατασκευασμα, και αυτή την αποστολή συνεχιζει να εκτελη χωρίς καμιά διακοπη επί 17 αιωνες μέχρι σημερα. Οι παντος ειδους Χριστιανοι, απολυτως συνδεδεμενοι με τον ιουδα’ι’κο μύθο, ως βάση έχουν το υπερβατικο, που σημαίνει ανθρωποκατασκευασμενο θεο διότι ουδεν στοιχειο του εγκεφαλου έχει τετοιες ιδιότητες, πλην της απατης, όταν η νόηση είναι εξω των φυσικων νομων και διακινωντας αυτούς εξω από την νομοτελεια τους, κατά το δοκουν, περιπιπτει εις την αστειοτητα απολιτιστων λαων που η αγνοια των γύρω από τις επιτευξεις της ελληνικής αρχαιοτητας τους κανει να πιστευουν και να δογματιζονται απομονομενοι.

Ο Ρωμιος ως Χριστιανος δεν μπορεί να είναι Ελληνας και ως Ελληνας δεν μπορεί να είναι Χριστιανος. Έτσι ο Ρωμιος πιεζομενος από την ασκηθεισα πανω του πνευματικη και υλικη βια που κρατει εδώ και 1700 χρονια παραμενει ακόμη βαρια και σχιζοφρενικα «αρρωστος» με διχασμενη την συνειδηση του σε Ελληνα και Χριστιανο. Η θεοκρατικη, υποτακτικη, αλογη, μεταφυσικη εβραιογεννης αντίληψη της ζωης και του κόσμου μετετρεψε τον Ελληνα σε Ρωμιο, δηλαδή σε ένα φοβισμενο, μοναχικο, συγκεχυμενο και αφυσικο πλασμα.

Η σχιζοειδης αυτή εξελιξη εξουδετερωσε τον Ελληνα ως πρωτογενη ελευθερη και δημιουργικη ψυχοπνευματικη οντοτητα. Στην εξελιξη αυτή κρυβεται ο λόγος για τον οποίο ο  Ελληνας αποτομα στειρεψε πολιτιστικα και εδώ και 1700 χρονια δεν παρηγαγε τιποτα που να αποτελεση στοιχειο του πανανθρωπινου πολιτισμικου γίγνεσθαι. Όσο παραμένουν οι ιστορικες – ιδεολογικές εκκρεμοτητες και η ανυπαρξια πολιτικης σκεψης και συγκαλυπτονται υστερο- βουλιες και ευτελεις σκοπιμοτητες των ορθοδοξοκεντρικων» του κρατιδιου της Ρωμιοσύνης επιτεινεται η κακοδαιμονια του Ελληνισμου, επιδεινωνεται η «σχιζοφρενεια του Ελληνοχριστιανισμου» και γίνεται προβληματικη η εθνική αυτογνωσια, δηλαδη η μοναδικη προ’υ’ποθεση για να ξεφυγη ο Ρωμιος από την πολιτιστικη στειρωτητα δεκαεπτα αιωνων και να περαση επιτελους και παλι σε φαση νεας ιστορικης δημιουργιας.

Πως θα μπορεσει όμως ο Ρωμιος να απαλλαγη και να απελευθερωθη από αυτήν την αυτοπαγιδευση του ; Πως θα μπορεσει ο Ρωμιος να λειτουργηση ως Έλληνας ; Το να είναι ο Ρωμιος, Χριστιανος, είναι μια υποκειμενικη υποθεση. Το να είναι ο Ρωμιος, Ελληνας, είναι επίσης μια υποκειμενικη υποθεση. Το να εξαναγκαζουν τον Ρωμιο τριτοι να είναι Χριστιανος ‘η Ελληνας είναι μια εξουσιαστικη-δουλοποιητικη υποθεση. Οι θρησκευτικες αντιληψεις ως βιωματικες καταστασεις και συμβολικες απεικονησεις αφορουν στην εποχή που τις γεννα και τις διατηρεί απροσκοπα και γι’αυτο είναι αδυνατο να «αναστηθουν» σε άλλες εποχες. Θα ήταν λαθος η έτσι ονομασθεισα αναβιωση της αρχαιας ελληνικής θρησκείας στην λατρεία των Ολυμπιων θεων να παρεκτραπη και να κα- καταληξη σε κάθε λογης τυπολατρια, μυστικισμο, θεοκρατια. Δεν γινονται οι Ρωμιοι Έλληνες με το να πνιγωνται στην προγονολατρια και να τελουν τελετες στον Δια, την Αθηνά, τον Ποσειδωνα και την Αφροδιτη ! Δεν γινονται οι Ρωμιοι Έλληνες απλώς αλλαζοντας μαντρι και πηγαινοντας από το χριστιανικο στο δωδεκαθε’ι’στικο. Αυτά είναι λυσεις μονο για ηλιθιούς. Δεν πρέπει οι αναβιωτες να ξεχνουν ότι οι Έλληνες για 17 αιωνες εχουν εμποτιστει με τις θε’ι’κες ασιατικες δεισιδαιμονιες, που εφερε και επεβαλε δια της σπαθης στην Ελλαδα ο χριστιανος Γιαχβε παρ’ολου που οι αρχαιοι Έλληνες ουδεποτε ανεχθηκαν καποια οργάνωση επαγγελματιων κληρικων, καποιο δογμα, καποιο ιερό βιβλιο, καποιον ιεραρχη ‘η εκπροσωπο της θρησκειας. Κινδυνευουν να μιμηθουν εν αγνοια τους ισως, τα ασιατικα προτυπα. 

Η περιφημη «Αναγεννηση» συνεπώς υπηρξεν μια προσπαθεια αναβιωσης ενός αρχαιοελληνικου προτυπου και όχι του γνησιου Ελληνισμου. Ο γνησιος Ελληνισμος ταυτιζεται προς την μη-αυθεντια, το μη-μοντελλο που δεν υποτασεται σε καμια αυθεντια και είναι η ανεπαναληπτη και μη συναρτημενη και προσαρμοσμενη προς κατι άλλο μοναδικοτητα της ατομικης και ομαδικης συνειδησης.

Ο «Διαφωτισμος» από την άλλη πλευρά είναι μια απαραιτητη φαση πριν από κάθε πραγματικη ιστορικη αλλαγη. Δεν υπαρχει ουσιαστικος σταθμος στην πορεία του ελληνικου εθνους αλλά και της ανθρωποτητας, που να μην είναι συνεπεια ενός προηγηθεντος φαινομενου, με κυρια στοιχεια την θεωρητικη αναζητηση, την πολιτισμικη εξελιξη και την πνευματικη ωριμαση της κοινωνιας. Οι νεοελληνες Διαφωτιστες όμως, επηρεασμενοι από το παράδειγμα της δυτικης Ευρωπης αισιοδοξουσαν, ότι ο μεσαιωνικος βυζαντινισμος με την Επανασταση του 1821 και η νοοτροπια του βυζαντινισμου αυτου θα κατερρεαν νομοτελειακα λόγω της διαδοσης της

αρχαιοελληνικής παιδειας. Θεωρουσαν ότι ο Ρωμιος θα μεταμορφωθει ως δια μαγειας από «βυζαντινο υπανθρωπο» σε «συγχρονο πολιτισμενο ανθρωπο», μονο και μονο εάν, μέσω της αρχαιοελληνικής παιδειας, του καταδεικνυονταν οι ιστορικες αιτιες της κακοδαιμονιας του. Ο Ρωμιος όμως ξερει πολύ καλα να κρυβεται πισω από το βρωμικο δακτυλακι του. Ακομα και εάν στριμωχθει από καποιον Ελληνα με αποδειξεις για τις αιτιες της σημερινης και κηδευομενης κακομοιριας του, αυτός θα παραδεχθει μεν την διαφθορα και διαπλοκη του σημερινου πολιτικου κόσμου και την φεουδαρχια της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες και ότι οι οικονομικα ισχυροι επιγονοι των Τουρκοκοτζαμπασηδων, Καλλικαντσαρων, Τζορμπασηδων και Κεχαγιαδων συνθετουν μερικες οικογενειες νεοφεουδαρχων μαφιοζων, θα προταξει δε ωμα και απροκαλυπτα ότι ο ιδιος έχει βολευτει με αυτήν την κατάσταση και ταυτόχρονα συνηθισμενος στις προσβολες και στην ψυχοδιανοητικη του υποβαθμιση θα καμαρωνει αν τον αποκαλεσουν χαμερτη, γλυφτη και τιποτενιο. Την ανυπαρξια της αξιοπρεπειας και του αυτοσεβασμου του την θεωρει «μαγκια».

 Αλλαγες, που είναι προγραμματισμενες από κάθε μορφής και ευρους εξουσιασμο, είναι θνησιγενεις. Το καλλυτερο παράδειγμα μας το δειχνει ο Κομμουνισμος. Το ζητημα του Κομμουνισμου, που εκφράζεται με την εννοιολογικη εντροπια που πληττει τη λεξη κομμουνισμος, βρίσκεται στο επικεντρο της σκεψης, αλλά και των παθων, των αμφιβολιων και της γεννησης μιας ελπιδας για χιλιαδες ανθρωπους και όχι μονο κομμουνιστες, συνδεδεμενους με τη διαδικασία του κοινωνικου μετασχηματισμου σ’ ολοκληρο τον κόσμο. Εκ των πραγμάτων αυτός ήταν αδυνατο να πραγματοποιηθη με τον Κομμουνισμο, διότι ο Κομμουνισμος ταυτι- ζεται απολυτα με τον Χριστιανισμο. Και οι δυο επιβαλλουν στους λαους να υποτασσονται σε κατασκευασμενες αυθεντιες και προπαγανδιζουν την «εκτος τοπου και χρόνου» ευτυχια αυτών με οπτικες που καταγραφονται στην «Αγια Γραφη» των Χριστιανων και στο «Κεφαλαιο» του Καρλ Μαρξ. Μην ξεχναμε ότι και τα δυο δογματικα συστηματα έχουν κοινη καταγωγη…..Οι Χριστιανοι καλουνται να αποτελεσουν τα προβατα, το «ποιμνιο», που θα κατοικησει στο «μαντρι», κάτω από τις διαταγες του εκαστοτε «αρχι-μανδρι-τη», οι Κομμουνιστες καλλουνται να ενωθουν στον αντιποδα της προσωπικης ελευθεριας, της μοναδικοτητας του ατομου, της ομορφιας της ποικιλομορφιας δηλαδή στο «Προλεταριατο ολων των χωρων». Και οι δυο «-ισμοι» στηριζουν και ενισχυουν την οικονομική και κοινωνικη ταξη πραγμάτων προς οφελος και κερδος των ιθυνοντων. Εδώ εχουμε να κανουμε με γεννηματα του Ιούδα’ι’κου πνευματος...

 Στην Ελλαδα ειδικα και στην Υφηλιο γενικα, ουσιαστικη αλλαγη μετά την επικρατηση του Χριστιανισμου δεν υπηρξε. Τυπικες μεταβολες, όπως π.χ. η εγκαθιδρυση της βυζαντινης εξουσιας, η διαδοχη της από την οθωμανικη και η ιδρυση του κρατιδιου της Ρωμιοσύνης, δεν συνωδευτηκαν από αντιστοιχες βελτιωσεις του τροπου σκεφθεσαι και υπαρχειν των ανθρωπων, γι’ αυτό και οι συνεπειες στην ζωή θετικες ‘η αρνητικες ήταν μονο ποσοτικες και όχι ποιοτικες. Μια μικρή εξαιρεση αποτελεσε η Ανάγεννηση στην Ευρωπη από Έλληνες που εγκατελειψαν την οθωμανικη εξουσια, οποτε πραγματι η ζωή απελευθερωθηκε εν μερει από την τυραννια της χριστιανικης Θεοκρατιας και του Δογματος, αλλά οι πληγες από την προηγηθεισα χιλιετια του χριστιανικου σκοτους ήταν τόσο βαθείες, ώστε να μενουν αυτές μέχρι σημερα ανεπουλωτες και ανεξετιλες.

Αυτό φαινεται ξεκαθαρα στο Συμβολο του Παγκοσμιου Πολιτισμού, την Ακροπολη των Αθηνων. Ο κατακτημενος, κατασκευασμενος και λεηλατημενος χώρος του Πολιτισμού και της Σοφιας βρίσκεται με την προ-    στατιδα της μέσα στο σημερινο ρημαδιο του παλαι ποτε περιλαμπρου ναου της επί 17 αιωνες ωριοθετημενος από δυο μονιμα συμβολικα κιγκλιδωματα περιφραξεως, τις οδους Αποστολου Παυλου και Διονυσιου Αεροπαγιτου !!! Ουδεις Ρωμιος αλλά και ξενος μπορεί να ανεβη στον Πολιτισμο, χωρίς να περαση από τα δυο φυλακια των κατακτητων. Και ουδεις ρουφιανος Ρωμιος της εξουσιαστικης οικογενειακης κρυπτοδυναστειας, δηλαδή κανείς επιγονος των Τουρκοκοτζαμασηδων, Καλλικαν-  τζαρων, Τζορμπασηδων και Κεχαγιαδων δεν τολμησε μέχρι σημερα να ξηλωση τα φυλακια αυτά. Ο Γκαμαλιηλ Σαουλ, ο έτσι ονομασθεις Απόστολος Παυλος, αν και εξεβληθη εν μέσω της «χλευης» των Αθηναιων και ο δευτερος, ο έτσι ονομασθεις Διονυσος Αεροπαγιτης αν και μελος των γεφυρωπιων» της Αθηνας και ως τετοιος και ο μονος μαζι με την γυναικα του της ιδιας επίσης παροικιας την Θαμαρ «επιστευσε» στον πρωτο, έχουν εγκατασταθει από την εβρα’ι’κης προελευσης καστας της θεοκρατιας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες ως οριοφυλακες, δεσμοφυλακες και κλειδοκρατορες ταυτόχρονα στην εισοδο του Συμβο- λου του Πολιτισμού. ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ !!!

 Αχ, γηγηνεις της ιερας Αττικής Χθονος Εριχθονιε και Ερεχθευ, αχ Παρθενε Σοφια Αθηνά, αχ αρχιερεις του Ελληνικου Καλλους Φειδια, Ικτινε, Καλλικρατη, αχ ταγοι της Ελληνικής Εκκλησιας του Δήμου Κλεισθενη, Περικλη……Ηρθαν τα εβρα’ι’κα βρωμοσκυλα με ασιατικη αμφιεση, με ανατολικη χλιδη και με βαρβαρικη αλαζονεια και γαυγιζουν σε ξενον αχυρωνα, εν μέσω ενός αλαλου χορου των θλιβερων θυματων του θρησκευτικού Κρετινισμου, της ιστορικης ασυνειδησιας, του πνευματικου ληθαργου και του εθνικου κωματος.

Αχ, αρχιερεα του Καλλους «Καλλικρατη»…..Ηρθαν τα σοσιαλιζοντα σιωνιστικα βρωμοσκυλα να διασυρουν το ονομα σου χρησιμοποιωντας αυτό σε μια δηθεν επαναστατικη μεταρρυθμιση της τοπικης αυτοδιοικησης. Στην πραγματικοτητα στοχευουν σε αυτονομιστικα κινηματα, δηλαδη στην γεωγραφικη διαλυση της πατριδας μας αρχης γενομενης από την Κρήτη, με την κορη του Αποστατη !!!

 Ο Ναος του Παρθενωνα της Ακροπολης των Αθηνων εις τον οποίο ελατρευονταν η δοξα του Νου, του απειρου αυτού θειου δημιουργηματος της Φυσεως, «εν τω συνολω του» εκπροσωπει τον ρυθμο δια του οποιου οι θείες δυνάμεις του Πατρος πασης εμψυχης υπάρξεως και πασης μορφης διεμορφωναν το συμπαν. Όπως οι γραμμες του Ναου αυτού είναι απλες και Θείες «εν τη αρμονια τους» έτσι απλες και Θείες είναι οι διαμορφωνουσες τις μορφές της Φυσεως δυνάμεις της. Ο μεταδοσας εις τον δημιουργον αυτού του Ναου την ιδέα της συγκροτησεως του σχεδιου του, δεν ήταν παρά ψυχή φωτισμενη που ειχε προελθει εκ της μυσταγω- γιας εκεινης η οποία ετελειτο εις αυτόν τουτον τον χώρο εις τον οποίο ανιδρυθηκε αυτός ο Ναος. Προ της συντελεσεως αυτού του Ναου ακριβως επί του μέρους τουτου ετελονταν Θείες τελετες και εμυσταγωγουνταν κατά ομοιο τρόπο των μυστηριων της Θεάς Δημητρας ψυχές θνητών. Η μυσταγωγια τους τους εδινε το φως της «αιωνιας ζωης».

Η
μυσταγωγια του μέρους αυτού επί του οποιου «ηρχεν» όχι η Θεα Δημητρα αλλά η μεγαλη της Σοφιας Θεα παρειχε αθορυβα προς το ανθρωπι-νο γενος τις μεγαλυτερες εκδουλευσεις, διότι πασα εκει μυσταγωγειθεισα ψυχή προσηρχονταν αμεσως αρωγος προς το ανθρωπινο γενος και αμεσως επελαμβανετο της κατεργασιας του χαρακτηρα του, μεταδιδουσα παντοτε την γλυκυτητα, την αγαπη, την ηρεμια και την γαληνη. Τα εργα των εις το μερος αυτό φωτισθεντων ψυχών προηγαγαν την χωρα αυτή σε βαθμό, ώστε να προκαλεση την προσοχη των Θεων επί των κατοικων της και να εκδηλωσουν αυτοι εναργεστερη μεριμνα.

Με αλλά λογια. Ο Παρθενων της Ακροπολης των Αθηνων είναι η 
ζευξη της αισθητικης με την επιστημονικη σκεψη, δηλαδή Λόγος (=αναλογιες). Παντα μέσα από την φυση και τις αναλογες πραγματωσεις του αρχαιου ελληνικου πνευματος και δεν έχει καμια σχέση με τους ψυχοπλακωτικους ναους της καστας των μαγων της απατης ‘η με τους ουρανοξυστες της Νεας Υορκης.

Παρ’όλα αυτά, ορισμένοι αχυροεγκεφαλοι του έτσι ονομασθεντος Λα’ι’κου Ορθοδοξου Συναγερμου ισχυριζονται ότι οι προγονοι τους Χριστιανορωμιοι και το ιερατείο που τους κατευθυνε και ακόμη τους κατευθυνει «προξενησαν ελάχιστες καταστροφες στα αρχαια μνημεια και ειδικα στην Ακροπολη των Αθηνων» επειδή χτισθηκε η «Παναγια η Αθηνιωτισσα» πανω στην Ακροπολη. ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΣ.

 Στο σημείο αυτό τιθεται ένα βαθυ και φοβερο ερωτημα:                            

Εως ποτε θα διατηρειται η σημερινή «ειρηνη» του ταφου; Ποτε επιτελους ο Ελληνισμος θα στραφει κοσμογονικα πλέον, δηλαδή «αιματερα» και εξοντωτικα, κατά του παρακρατους της ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατιας χωρίς κανένα όριο, δισταγμο ‘η ανοχη ; Ποτε θα γίνει η οργανωση εκεινη για να αντιμετώπιση την οργάνωση της θεο- κρατιας της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες ; Ποτε θα γίνει «αντιπαλος εχθρος» για να αντιμετώπιση τον εχθρο, δηλαδή τους μαγους της θεοκρατικης απατης και μάλιστα με τα ιδια μέσα ;

Εως ποτε θα προτιμα να δολοφονηται ιστορικα παρά να μετατραπη εστω και για λιγο σε δογμα, σε οργάνωση, σε εξ-ουσια ;

Ποτε θα επεμβει η Νεμεσις στην μαχη μεταξύ της Ελλαδος και του εξουσιασμου, μεταξύ του πολιτισμού και της βαρβαροτητας ; Ποτε θα ακολουθησει ο ολοκληρωτικος διωγμος από την πατριδα μας παντος εβρα’ι’κου στοιχειου, παντος προτυπου του «δουλου του Θεού», του υποταγμενου στον Γιαχβε και στους 82 εκπροσωπους του στο παρακρατος της ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατειας εντός της επικρατειας μας ; Εως ποτε θα αδρανει και η δύναμη του εκτος του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης Ελληνισμου, που μεγαλουργει είτε ως πρώτη παγκοσμια εμπορικη ναυτιλια είτε ως επιστημη κυριαρχη στα ξενα ΑΕΙ και στα σημαντικωτερα ερευνητικα κεντρα της παγκοσμιας επιστημονικης πρωτοποριας είτε στην πολιτικη, την οικονομια, την τεχ- νολογια, τη διανοηση, την ιατρικη και αλλους τομεις στις διαφορτες χώρες, δηλαδή εκτος της διθκαιοδοσιας των απαταιωνων και ασυλ- ληπτη από τις θανατηφορες αρπαγες του μοναδικου ακόμη θεοκρα- τικου κρατιδιου της Ρωμιοσύνης ;

 

Εως ποτε θα διατηρειται η «ειρηνη» του ταφου ;

Δεν μπορεί τον 21ο αιωνα να εξακολουθη να διατηρειται το σφιχταγκαλιασμα της οικογενειακης κρυπτοδυναστειας και της καστας των μαγων της απατης που φορουν μαυρες φουστες που κολλησαν σαν στρειδια στο Κρατος και το απομυζουν, υποχρεωνοντας του να πληρωνη μισθους και συνταξεις στο ιερατείο από αρχιεπισκοπο μέχρι διακονο, ενώ ολοι αυτοι ουδεμιαν υπηρεσιαν προσφερουν στο Κρατος. Η καστα των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες αλλωστε είναι τόσο πλουσια (το μισο κρατίδιο της Ρωμιοσύνης εινα τσιφλικι της καστας αυτής) από δωρεες και εμποριο κεριου, λιβανιου, περιφερομενων δισκων, αγιασμων, προσκυνηματων, περιφερομενων θαυματουργων εικονων, καρων και λειψανων και λοιπας προσοδους αγνωστου αριθμου. Ακομα, για να σε βαπτισουν-παν παντρεψουν-θαψουν-μνημονευσουν, που υποτιθεται είναι στις υποχρεωσεις του εναντι των πιστων του ευσεβους ποιμνιου, ζητουν και παιρνουν αφορολογιτη προσθετη αμοιβη όχι μονό για τον εαυτο τους αλλά και για την καστα, τον νεωκορο, τους ψαλτες ακόμη και για τον πολυελαιο που αναβουν (αν θελης και την παρουσια δεσποτι, τότε σου κοστιζει «ο κουκος αηδονι»). Τι δουλεια έχει από την άλλη πλευρά το ιερατείο της καστας των ανδρων που φορουν μαυρες φουστες στις εκδηλωσεις της Πολιτειας, όπως ορκωμοσιες, παρελασεις Στρατου, δικαστηρια κ.α. ;

Γιατι κατοχυρωνεται συνταγματικα η καστα των μαγων της απατης με το τραγελαφικο και εν ισχυ ακόμη Συνταγμα «Εις το Ονομα της Αγιας, Ομοουσιου και Αδιαιρετου Τριαδος» και με το Αρθρο 3, παρ. 1 και 3, Αρθρο 14, παρ. 3, Αρθρο 16 παρ. 2, Αρθρο 18, παρ. 8, Αρθρο 33, παρ.2, Αρθρο 59, παρ. 1 και Αρθρο 105 ;

 Η λύση των σημερινων προβληματων της πατριδας μας δεν μπορεί να ερθη από αυτούς που τα δημιουργησαν, από αυτούς που καταντησαν την χωρα μας στο σημερινο της χαλι, από αυτούς που ψηφισαν στο Παρλαμεντο το Μνημονιο. Η λύση δεν μπορεί να ελθη από τις μαφιοζηκες οικογενειακες κρυπτοδυναστειες της πολιτικης που συντηρουν την διαπλοκη ως μεθοδο ασκησης ηγεμονιας. Η οικονομια στο πλαισιο της διαπλοκης λειτουργει ως επιβραβευση της ηγεμονιας των οικογενειων αυτών με ιεραρχικη δομη και των συντελεστων αυτής της ηγεμονιας. Η ηγεμονια των οικογενειων αυτών έχει απολυτη μορφη και σημερα δινεται η μεγαλυτερη όλων των εποχων μαχη για να διατηρηθη. Τα ΜΜΕ και οι ποδο- σφαικοι συλλογοι είναι το βασικό τους οπλο. Αφου με τις συνταγματικες διαταξεις Αρθρο 19 παρ. 3 και Αρθρο 86 και των νομων 1178/1981 και 3626/2003 φιμουσαν τους εντιμους δημοσιογραφους, από την 19.07.2010 αρχισαν να δολοφονουν αυτούς που αρνουνται να κλεισουν τον στομα τους. Ο ελεγχος του πολιτικου προσωπικου και της τρομοκρατιας, της στελεχωσης κρισιμων τομεων της δημοσιας διοικησης, των ενοπλων δυναμεων, των σωμάτων ασφαλειας αλλά και της τρομοκρατιας είναι τα αναγκαία μετρα για την διατηρηση της ηγεμονιας.

Χωρίς την ιεραρχημενη δομη των οικογενειακων κρυπτοδυναστειων της πολιτικης και της καστας των μαγων της απατης που φορουν μαυρες φουστες, όχι μονο το πολιτικο και πολιτειακο συστημα, αλλά και η κοινωνια των Ρωμιων στο σύνολο της θα ειχε ακολουθησει μια διαφορετικη τροχια αναπτυξης και συγκλησης με τις κοινωνίες της δυσεως.

Αν επιθυμουμε να απαλλαγουμε από τα ως άνω σκουπίδια της ιστοριας που ασφυκτικα μας πλακωνουν, αυτά πρέπει να τα καψουμε πρωτα και δη με υψηλες θερμοκρασιες καυσης και μετά την στάχτη τους να την θαψουμε. Κάτω από συνθήκες Κοινοβουλευτικης και Θεοκρατικης

Δικτατοριας, που ισχυουν στο σημερινο κρατίδιο της Ρωμιοσύνης, ο Διαφωτισμος εκτος που θα είναι μακροχρονιος δεν θα μπορεσει να λειτουργηση δημιουργικα και να φερη πολιτικα και πολιτειακα αποτελεσματα. Ο ειρηνικος πολιτισμενος αγωνας εναντια του θρησκοκρατουμενου κρα-  τους της Ρωμιοσύνης και όλων των δυνάμεων εξουσιασμου με επιχειρηματα και ολομετωπα θα αποτυχει. 

Οι γορδιοι δεσμοι υπο τετοιες συνθήκες δεν λυνονται, κοβονται…… !

 Στο αδικο, δογματικο και ανελευθερο οικοδομημα του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, όλα τα στοιχεια συμβαλλουν στην εκρηξη – προσωπικων ‘η ομαδικων- συγκρουσεων, δικαιων και ελευθερωτικων. Οι συγκρουσεις αυτές θα εχουν σαν κινητρο τους την «εριν» και θα διεπονται από την κριση της «δικης» και θα οδηγησουν σε αποτέλεσματα που θα είναι επίτέλους μια «δικαιη», αλλά οποσδηποτε αναγκαία και «αιματερα» νικη του Ελληνισμου.

 Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Dimitris N. Adamopoulos

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.