logo

fb youtube rss

Σύνδεση

Ο Καλόπουλος απαντά στον χαρακτηρισμό του καθηγητή και βουλευτή του Κ.Κ. πως το συλλαλητήριο για το Σκοπιανό της επόμενης Τετάρτης, δεν μπορεί να είναι σοβινιστικό συλλαλητήριο όπως το χαρακτήρισε ο βουλευτής!

Καλόπουλος: Κύριε Αυτιά, είναι λάθος να χρησιμοποιούμε τον χαρακτηρισμό σοβινιστικό συλλαλητήριο, στην αμυντική αυτή προσπάθεια των Ελλήνων να υπερασπιστούν το όνομα της Μακεδονίας. Είναι λάθος να αποδίδουμε τον επιθετικό αυτό χαρακτηρισμό στους Έλληνες. Οι Έλληνες αμύνονται και διαδηλώνουν τη (φυσιολογική και δικαιολογημένη ιστορικά) θέση τους. Ο χαρακτηρισμός Σοβινισμός είναι ξεκάθαρα επιθετικός και δεν ταίριαζε σε μια τέτοια εκδήλωση!

Ντάσκας: Τηλεφώνησε η πρόεδρος του πειθαρχικού συμβουλίου της ένωσης συντακτών Κύρια Τράϊου που είναι απ’ την Νάουσα και λέει. Η σχολή του Αριστοτέλη είναι στην Νάουσα. Την αξιοποιούν όμως οι Σκοπιανοί (!) και φέρνουν συνεχώς τα παιδιά τους στη Νάουσα χωρίς εμείς να περνούμε μυρωδιά. Εμείς δεν έχουμε ούτε την ελάχιστη αξιοποίηση, σ’ αυτό που είναι κτήμα δικό μας αιώνων... Πας απ’ την Εγνατία οδό μέχρι την Ηγουμενίτσα και δεν υπάρχει ούτε μια ταμπέλα που να λέει που βρίσκεται η Βεργίνα και πόση απόσταση έχει! Έρχεται ο ξένος και δεν ξέρει που είναι η Βεργίνα... που είναι στη Νάουσα η σχολή του Αριστοτέλη... ε, λοιπόν τι κάνουμε εμείς;

Παπα-Ηλίας: Εμ βέβαια, εμείς έχουμε τη Ρεπούσης εδώ.

Κακαουνάκης: Να τελειώσει ο Κ. Καλόπουλος...

Αυτιάς: Μισό λεπτό πάμε στον Κ. Καλόπουλο...

Καλόπουλος: Ακούστε... ακούστε μια (ενδιαφέρουσα) πρόταση. Σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να δώσουμε την Ολυμπιακή φλόγα. Θα μπορούσε η Ολυμπιακή φλόγα ν’ ανάψει στην Ολυμπία, να περάσει από το Δίον και να φύγει για τον προορισμό της απ’ το αεροδρόμιο Μακεδονία. Με μια τέτοια κίνηση, θα γνώριζε το παγκόσμιο κοινό ότι η Μακεδονία είναι εδώ και έχει και ιστορικό υπόβαθρο και σύγχρονη παρουσία. Βεβαίως δεν θα πρόσθετα τίποτε καινούργιο λέγοντας ότι όλη η Ανατολή γνωρίζει τον Μακεδόνα Αλέξανδρο, που έφτασε μέχρι τα μέρη τους και (φυσικά) δεν μιλούσα Σλάβικα!

Ντάσκας: Όπως και οι επιγραφές που βρέθηκαν πρόσφατα στο Κουβέιτ... οι οποίες ήταν ελληνικές και όχι Σλάβικες...

Κακαουνάκης: Ο οποίος (Αλέξανδρος) όμως ήταν κατακτητής...

Καλόπουλος: Συμφωνώ με τον Πάτερ-Νικόλαο που  προηγουμένως είπε, ότι η χώρα μας πρέπει να αμύνεται όταν δέχεται τέτοιες σκαιότατες ιστορικές επιθέσεις. Διαφωνώ βεβαίως με την προδοτική στάση της κεντρικής εκκλησιαστικής διοίκησης η οποία (πρόσφατα) υπαναχώρησε, και (δυστυχώς) αυτή είναι η διαχρονική στάση της εκκλησίας σε εθνικά θέματα!

Αυτιάς: Στρέφεστε κατά του Ιερωνύμου;

Καλόπουλος: Βεβαίως, και κατά της ιεράς συνόδου, που υπαναχώρησε απ’ τις πατριωτικές θέσεις του (εκλιπόντος) Χριστόδουλου... που κάποτε εξυμνούσε τον πατριωτισμό...

Αυτιάς: Ένα λεπτό κύριε Καλόπουλε... δεν έχουμε υπουργό εξωτερικών; Έχουμε Ντόρα, έχουμε Καραμανλή, έχουμε υπουργούς, έχουμε χίλια δυο...

Καλόπουλος: Ξέρετε τι είπε πρόσφατα ο Κύριος Παπαθεμελής (στην ΤV 100) «υπάρχει συγκεκριμένο εκτροφείο ηγετών, που προμηθεύει συγκεκριμένους φυτευτούς ηγέτες για να παίξουν τον ρόλο των διεθνών συμφερόντων. Τέτοιους ηγέτες χωρίς να τους κατονομάσω, έχουμε παρα πολλούς και στην Ελλάδα.

Μακρή: Μιλήσατε για υπαναχωρήσει της εκκλησίας... εγώ θα σας θυμίσω ότι και τα συλλαλητήρια παλαιοτέρα, δεν είχαν οργανωθεί απ’ την ιερά σύνοδο, αλλά απ’ τους κατά τόπους ιεράρχες. Συνεπώς δεν πρόκειται για υπαναχώρηση.

Παπα-Ηλίας: Αφορίστε τους λοιπόν...

Μακρή: Εγώ δεν θα αφορίσω κανέναν...

Κακαουνάκης: Σε ποιον πολικό χώρο ανήκει ο Κύριος Καλόπουλος;

Αυτιάς: Αυτόνομος...

Ντάσκας: Πάντως η εκκλησία είπε ότι παρακολουθεί με ιδιαίτερη ευαισθησία τις εξελίξεις...

Μακρή: Και ο κύριος Αυτιάς πολύ σωστά είπε ότι άλλοι (δηλαδή η κυβέρνηση) ασκεί εξωτερική πολιτική...

Τσουκάλης: Αυτό δεν σημαίνει ότι κι εμείς οι πολίτες δεν πρέπει να έχουμε λόγο...

Καλόπουλος: Κύριε Αυτιά δώστε λόγο στην Βόρειο Ελλάδα...

Αυτιάς: Κύριε Καλόπουλε ξέρετε πόσο σας εκτιμώ ως άνθρωπο... Έχουμε υπουργό εξωτερικών στην Ελλάδα ή δεν έχουμε; Έχουμε Πρωθυπουργό;

Καλόπουλος: Όχι. Σύμφωνα με τις (πολιτικές) αντιδράσεις τους... μόνο αυτούς τους τίτλους δεν υπερασπίζονται (οι συγκεκριμένοι αξιωματούχοι) Θα ήθελα ομως να προσθέσω κάτι.

Αυτιάς: Διαφωνώ ευθέως...

Καλόπουλος: αυτή είναι η άποψη μου και παρά πολλών άλλων σκεφτόμενων ανθρώπων σ’ αυτή τη χώρα.

Μακρή: :Τέτοιες η δηλώσεις δεν είναι σωστές και δεν πρέπει ούτε να ακούγονται.

Καλόπουλος: Πριν από δέκα χρόνια έγραψα ένα βιβλίο όπου αναφέρεται ο όρος εθνοδιαμελισμός.

Κακαουνάκης: Κύριε Αυτιά... με τι ιδιότητα βγήκε ο Κύριος Καλόπουλος;

Καλόπουλος: Με την ιδιότητα του Προέδρου Σκεπτικιστών Ελλάδος, και συγγραφέας σχετικών με το θέμα μας βιβλίων. Προ δεκαετίας λοιπόν έχω γράψει ένα σχετικό βιβλίο, που στο εξώφυλλο αναφέρεται ο όρος εθνοδιαμελισμός. Η εθνοδιαμελιστική λοιπόν τακτική δεν είναι σημερινή σύλληψη αλλά πανάρχαια. (Δείχνει το εξώφυλλο του βιβλίου ΑΒΡΑΑΜ Ο ΜΑΓΟΣ) Όταν λοιπόν ο Αβραάμ ρώτησε τον θεό της φαντασίας του, πως θα κατάκτηση τα έθνη, αυτός του είπε πάρε ζώα διαμέλισε τα και πέρνα ανάμεσα τους με φλεγόμενες δάδες. Η ερμηνεία...

Κακαουνάκης: Είναι συγγραφέας ο Κύριος Καλόπουλος;

Καλόπουλος: Βεβαίως επτά βιβλίων... έδωσα και συνέντευξη στην εφημερίδα σας Κύριε Κακαουνάκη...

Αυτιάς: (δείχνει ενδιαφέρον...) Ένα λεπτό μη μου το χαλάς... Σσσς Παπά μου περίμενε...

Καλόπουλος συνεχίζει: Ρώτησε λοιπόν ο Αβραάμ τον θεό της φαντασίας του, πως θα κατακτήσει τα έθνη. Και ο "θεός" του είπε: πάρε ζώα που εδώ συμβολίζουν τα έθνη διαχώρισε τα στη μέση... πέρνα ανάμεσα τους με δάδες πυρωμένες, ώστε να μην μπορούν (τα υπολείμματα των εθνών) να επανενωθούν. Αυτή είναι η (αρχαιότερη) συνταγή του εθνοδιαμελισμού και της κατάκτησης των εθνών.

Κακαουνάκης: Είναι... πολλά τα "ζώα"... (καταλήγει σε άσχετος συμπέρασμα...) Να πάρουμε (δηλαδή) δάδες και να καταλάβουμε τα Σκόπια...

Παπα-Ηλίας: Πω πω τι λέει ο Άνθρωπος...

Καλόπουλος συνεχίζει: Το καλύτερο σκίτσο που δημοσιεύθηκε πρόσφατα (σχετικά με τα γεγονότα) είναι Ρωσικό και παρουσιάζει μια χειροβομβίδα, που η περόνη της γράφει Κόσοβο! Είκοσι (ακόμα) "Κόσοβα" περιμένουν την Βαλκανική και την χερσόνησο του Αίμου... Τα Έθνη θα καταδιαμελιστούν παγκοσμίως και σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε, τα έθνη θα φτάσουν παγκοσμίως τα εφτακόσια... Ο λόγος (γι αυτό) είναι ένας, η παγκοσμιοποίηση θέλει να κάνει την παγκόσμια οικονομία και την πολιτική πραγματικότητα εναν "χυλό" για να μπορεί να την διαχειρίζεται πολύ πιο εύκολα. Είναι ήλιου φαεινότερο πως όσο οι λαοί δεν αντιστέκονται...

Μακρή: Να πω κάτι... επειδή δεν μας δίδεται η ευκαιρία να πούμε όλοι τις απόψεις μας να μη θεωρηθεί ότι επειδή δεν αντιδρούμε έντονα σ’ αυτά που ακούμε συμφωνούμε... προς θεού! Έτσι! Γιατί ορισμένα εμένα μ’ εξοργίζουν. Σέβομαι τον οικοδεσπότη τον Κύριο Αυτιά και δεν αντιδρώ...

Καλόπουλος: Ποιο ακριβώς σας εξοργίζει Κυρία Μακρή;

Μακρή: Αυτά που λέτε μου φαίνονται από υπερβολικά έως επικίνδυνα...

Καλόπουλος: Θα μας πείτε συγκεκριμένα... ή θέλετε μια γενικόλογη διαμαρτυρία;

Αυτιάς: Κύριε Καλόπουλε... Όταν σας πονάει το δόντι σας πάτε στον Παπά; Όταν θέλετε γυαλιά όπως εγώ πάτε στον Καντηλανάφτη;

Καλόπουλος: Φυσικά και όχι...

Αυτιάς: Τι θέλω να σας πω... επειδή είστε ένα πολύ άξιος άνθρωπος Κύριε Καλόπουλε... αυτή η χώρα έχει θεσμούς Κύριε Καλόπουλε...

Καλοπουλος: Το θέμα δεν είναι να υπάρχουν θεσμοί και να (τους) έχω βιτρίνα... το θέμα είναι να λειτουργούν οι θεσμοί... Διαφωνώ (λοιπόν) κάθετα, σ’ αυτή τη χώρα οι θεσμοί δεν λειτουργούν... αυτή η χώρα έχει (δυστυχώς) αλωθεί εδώ και πολύ καιρό..