logo

fb youtube rss

Σύνδεση

ANTIPAGAN BIBLIOKALOPOULOS ANTIPAGANISTIKI NOMOTHESIA

«Αντιπαγανιστική Νομοθεσία» Το εξαιρετικό βιβλίο που πρέπει να έχει κάθε Έλληνας. M. Καλόπουλος

Τίτλος: Αντιπαγανιστική Νομοθεσία
Επιμέλεια: Αφροδίτη Καμάρα
Εκδοτικός Οίκος: Κατάρτι

Τηλέφωνο παραγγελίας: 210/ 3604793 & 3601271

Τιμή IANOS: 12,31 €

Περίληψη (κείμενο οπισθόφυλλου)
Το κυριότερο ίσως χαρακτηριστικό της Ύστερης Αρχαιότητας ήταν η θρησκευτική μεταβολή στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Ο πολυθεϊσμός υποχώρησε και τη θέση του πήρε η πρώην «δεισιδαιμονία», ο χριστιανικός μονοθεϊσμός. Ο εκχριστιανισμός της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας ωστόσο δεν έγινε ούτε γρήγορα ούτε αβίαστα. Συγκεκριμένες πολιτικές αποφάσεις επηρέασαν την έβαση του θρησκευτικού αγώνα υπέρ του χριστιανισμού. Οι αποφάσεις αυτές πήραν τη μορφή νόμων. Χάρης τη σχολαστικότητα με την οποία διαφυλάσσονταν οι νόμοι στη ρωμαϊκή εποχή, πολλά από τα νομοθετήματα των Ρωμαίων αυτοκρατόρων σώζονται μέχρι σήμερα μέσα στους βασικούς κώδικες του υστερορωμαϊκού κόσμου: Στο Θεοδοσιανό κώδικα του 5ου αιώνα μ.α.χ.χ (μετά την απαρχή της χρονολόγησης των χριστιανών) και στο Corpus Iuris Civilis ή Ιουστινιάνειο Κώδικα, που συντάχθηκε στις αρχές του 6ου αιώνα. Από την κατάργηση των θυσιών, οι οποίες αποτελούσαν βασικό συστατικό των Εθνικών θρησκειών, έως τον αναγκαστικό εκχριστιανισμό των πολιτών της αυτοκρατορίας και των μελών των οικογενειών τους, ο αναγνώστης αυτού του μικρού απανθίσματος από τους Κώδικες παρακολουθεί βήμα βήμα τον εκχριστιανισμό της αυτοκρατορίας μέσα από τα λόγια αυτών που τον σχεδίασαν.

Η Γνώμη
16.10.16 Εάν υπάρχουν ναοί σε επαρχιακές περιοχές θα καταστραφούν χωρίς φασαρία ή οχλαγωγία. Γιατί μόνο όταν θα έχουν γκρεμιστεί και εξαφανιστεί από προσώπου γης, θα έχει καταστραφεί και η υλική βάση πάνω στην οποία στηρίζονται οι δεισιδαιμονίες. Παρεδόθη την έκτη ημέρα πριν από τις Ιδούς του Ιουλίου – 10 Ιουλίου. Θεοδοσιανός Κώδικας

Διαβάζοντας κανείς αποσπάσματα σαν και το παραπάνω στις μέρες μας, σίγουρα δεν αντιδρά το ίδιο όπως θα αντιδρούσε πριν από μερικές δεκαετίες. Η αντιπαγανιστική και γενικότερα ανθελληνική πολιτική των αυτοκρατόρων της Ύστερης Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας (που από τα τέλη του 19ου αιώνα αποκαλούμε Βυζάντιο) αντιμετωπίζεται σήμερα σαν μια ιστορική πραγματικότητα.
Ωστόσο, αποτελεί πρόκληση για τον επίδοξο ερευνητή να ρίξει μια ματιά απ’ ευθείας στους κανόνες και τους νόμους πάνω στους οποίους πάτησαν οι ορδές των «βαρβάρων» για να καταστρέψουν έναν από τους ωραιότερους πολιτισμούς που γεννήθηκε πάνω σε αυτόν τον πλανήτη.
Η κα. Αφροδίτη Καμάρα επιμελήθηκε με τον καλύτερο τρόπο το έργο αυτό, ξεκινώντας με μια κατατοπιστική για τον αναγνώστη εισαγωγή. Το πρώτο και τρίτο μέρος του βιβλίου αναφέρονται στους δύο μεγάλους κώδικες πάνω στους οποίους στηρίχθηκε η αντιπαγανιστική πολιτική των Βυζαντινών. Τόσο το κεφάλαιο του Θεοδοσιανού, όσο και αυτό του Ιουστινιάνειου Κώδικα, συνοδεύονται από μικρές εισαγωγές, αλλά και χρήσιμα επεξηγηματικά σχόλια που δίνουν τροφή στον ιστορικό ερευνητή για περαιτέρω έρευνα. Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου συναντούμε πτυχές της θρησκευτικής νομοθεσίας του αυτοκράτορα Ιουλιανού. Όπως ήταν φυσικό, οι πτυχές αυτές δεν συμπεριλήφθηκαν στους κώδικες των χριστιανών αυτοκρατόρων που τον διαδέχτηκαν, μιας και ως γνωστόν, ο Ιουλιανός προσπάθησε να επαναφέρει στο προσκήνιο τις αρχαίες τοπικές θρησκευτικές παραδόσεις των ανά την επικράτεια λαών. Στο βιβλίο παρατίθεται ενδεικτικά το έργο του «Έδικτο περί παιδείας», με σκοπό να λάβει ο αναγνώστης μια σφαιρικότερη άποψη για τις θρησκευτικές διαμάχες της Ύστερης Αρχαιότητας. Το συνολικής έκτασης 178 σελίδων έργο, κλείνει με ένα μικρό γλωσσάρι που επεξηγεί τη σημασία διαφόρων διοικητικών τίτλων μέσα στους κόλπους της αυτοκρατορίας.

Ο αναγνώστης με τα 11 περίπου ευρώ που καλείται να προσφέρει για να αποκτήσει το βιβλίο αυτό επιτυγχάνει:
α) Να φέρει στην κατοχή του πρωτότυπο κείμενο 16 αιώνων πριν από την εποχή μας.
β) Να ερευνήσει καλύτερα τα κοινωνικά, πολιτικά και θρησκευτικά πλαίσια μέσα στα οποία πραγματοποιήθηκε ο βίαιος εκχριστιανισμός των κατοίκων της αυτοκρατορίας της «Ανατολικής Ρωμυλίας» (σε αυτήν συμπεριλαμβάνονται και οι κάτοικοι της γεωγραφικής περιφέρειας της σύγχρονης Ελλάδας)
γ) Να κατανοήσει πως η εδραίωση του χριστιανισμού σε αυτές της περιοχές επιτεύχθηκε μέσω δύο διαφορετικών δρόμων, οι οποίοι παρ’ όλα αυτά διανοίχτηκαν την ίδια εποχή και κατευθύνονταν από τα ίδια κέντρα. Δηλαδή, τόσο οι απαγορεύσεις και η αντιπαγανιστική πολιτική που χαράχτηκε μέσα από τους Κώδικες, όσο και η ίδια η διαμόρφωση και η κοπτοραφή του ιουδαιοχριστιανικών κειμένων (ευαγγελίων κ.α) τα οποία και ακολουθούν πιστά σήμερα εκατομμύρια κόσμου, προέκυψαν μέσα από τις ίδιες «Οικουμενικές Συνόδους»…

………………………………………………….

ΠΕΡΙ   «ΕΛΛΗΝΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ»

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Μ. ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ

Στους νόμους της ακμής των Ρωμαιο-χριστιανικών χρόνων (4ου & 5ου αι.μ.Χ.) διαβάζουμε, για τον βίαιο εκχρι­στια­νισμό των Ελλήνων και την υποχρεωτική "σωτηρία" τους. Ουσιαστικά πρόκειται για την νομοθετημένη εξόντωσης του Ελληνισμού, όπως προκύπτει από το βιβλίο: «Αντιπαγανιστική νομοθεσία της ύστερης ρωμαϊκής αυτοκρατορίας μέσα από τους κώδικες»

«Διατάσουμε, όλα τα ιερά και οι ναοί (των Ελλήνων) όσα βρίσκονται ακόμα άθικτα, να καταστραφούν με διαταγή των τοπικών αρχών και να εξαγνιστούν με την ύψωση του σημείου της χριστιανικής θρησκείας... αν με επαρκείς αποδείξεις ενώπιον ικανού δικαστή, εμφα­νιστεί κάποιος που έχει παραβλέψει αυτό τον νόμο, θα τιμωρηθεί με την ποινή του θανάτου» Αυτοκράτορες: Θεοδόσιος και Βαλεντινιανός προς Ισίδορον Έπαρχο Πραιτωρίου.14/ Νοέμβριου 435

«Να κλείσουν όλοι οι ναοί σε όλες τις πόλεις και σε όλους τους τόπους της οικουμένης... Αν κάποιος με οποια­δήποτε δύναμη παραβεί (αυτό τον νόμο) θα τιμω­ρη­θεί με αποκεφαλισμό» ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10. Δεκέμ. 354 μ.Χ.

«Τέτοιου είδους πράξεις (οτιδήποτε μη χριστιανικό χαρα­κτη­ριζόταν ειδωλολατρία) αν εξακολουθούν να συμβαίνουν (ή καταγγελθεί ότι συμβαίνουν!) ακόμα και σε κάποιο λιβάδι ή σπίτι, το λιβάδι ή το σπίτι αυτό θα προσαρτηθεί στο ταμείο των ιερότατων ανδρών (δηλαδή κατάσχεση υπέρ των αρχιερέων) ενώ ο ιδιοκτήτης τους που έδωσε την συγκατάθεσή του να μιανθεί ο τόπος, θα αποπεμφθεί από το (οποιοδήποτε) αξίωμά του, θα χάσει την περιούσια του και αφού υποστεί σωματικό βασανισμό με μεταλλικά όργανα θα οδηγηθεί σε διαρκή εξορία»ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10.8 Αυτοκρ.: Λέων και Ανθέμιος προς Διόσκωρον Έπαρχο του Πραιτωρίου. Παρεδόθη το 472; μ.Χ.

«Διατάζουμε τους άρχοντές μας, αλλά και όσους διδάσκονται από τους θεοφιλέστατους επισκόπους, να αναζητούν σύμφωνα με τον νόμο όλες τις περιπτώσεις ασέβειας υπέρ της ελληνικής θρησκείας, έτσι ώστε να μην συμβαίνουν, αλλά και αν συμβαίνουν, να τιμω­ρού­νται... Κανείς να μην έχει το δικαίωμα να κλη­ρο­δο­τεί με διαθήκη (περιούσιες) ή να χαρίζει με δωρεά οτιδή­ποτε, σε πρόσωπα ή τόπους που έχουν επισημανθεί ότι διαπράττουν την ασέβεια του ελληνισμού... όσα δίδονται ή κληροδοτούνται μ' αυτόν τον τρόπο θα

αφαιρούνται. Με την παρούσα ευσεβή νομοθεσία (διατάζουμε) να διατηρηθούν σε ισχύ όλες οι τιμωρίες με τις οποίες οι προηγούμενοι (χριστιανοί) βασιλείς είχαν απειλήσει να τιμωρήσουν την ελληνική πλάνη, με τις οποίες (τιμωρίες!) προσπαθούσαννα διασφαλίσουν την ορθόδοξη[1] πίστη» ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10.9 επίσης (Β1,1,19) και ΝΟΜΟΚΑΝΟΝ 6,3.

«Επειδή μερικοί συνελήφθησαν (αν και αξιώθηκαν το χριστιανικό βάπτισμα) διακατεχόμενοι από την πλάνη των ανόσιων μυσαρών Ελλήνων, να διαπράττουν εκείνα που δικαιολογημένα εξοργίζουν τον φιλάν­θρωπο (βιβλικό) θεό (μας)...Αυτοί θα υποβληθούν στην αντί­­στοιχη τιμωρία και μάλιστα με πνεύμα επιεί­κει­ας (!) αν επιμείνουν στην πλάνη των Ελλήνων, θα υποβλη­θούν στην έσχατη των ποινών. Αν δεν έχουν αξιωθεί ακόμα το σεβαστό βάπτισμα, θα πρέπει να παρου­σιαστούν στις ιερότατες εκκλησίες μας, μαζί με τις συζύγους και τα παιδία τους και μαζί με όλους του οίκου τους, για να διδαχθούν την αληθινή πίστη των χριστιανών. Αφού διδαχθούν και αποβάλουν την πλάνη που τους διακατείχε προηγουμένως, θα πρέπει να ζητήσουν το σωτήριο βάπτισμα. Διαφορετικά ας γνω­ρί­ζουν ότι αν παραμελήσουν να το κάνουν (να ζητήσουν δηλαδή μόνοι τους το σωτήριο βάπτισμα!) δεν θα έχουν κανένα πολιτικό δικαίωμα, ούτε θα τους επιτραπεί να είναι ιδιοκτήτες περιούσιας, ούτε κινητής, ούτε ακίνητης. θα τουσ αφαιρεθουν τα παντα και θα εγκαταλειφθούν στην ένδεια και επιπλέον, θα υποβληθούν στις έσχατες τιμωρίες. Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα (κλείσιμο σχολών!), που διδάσκεται από όσους πάσχουν από την νό­σο και την μανία (μάθησης!) των ανόσιων Ελλήνων, ώστε προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μη μπορούν πια να διαφθείρουν της ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες. Αν(λοιπόν) φανεί κάποιος τέτοιος άν­θρω­πος και δεν τρέξει στις εκκλησίες μας, μαζί με όλουςτους συγγενείς και τους οικείους του, θα τιμω­ρηθεί με τις προαναφερθείσες ποινές.

Θεσπίζουμε δε και νόμο, σύμφωνα με τον οποίο τα παιδία, όταν είναι σε μικρή ηλικία, θα πρέπει να βαπτίζονται αμέσως και χωρίς αναβολή, (ιδού ο υποχρε­ωτικός νηπιοβαπτισμός!) όσοι δε είναι μεγαλύτεροι στην ηλικία, πρέπει να συχνάζουν στις ιερότατες εκκλησίες μας και να διδάσκονται τις θείες γραφές και τους (βιβλικούς) κανόνες. Αφού δε εννοήσουν και αποβάλουν την παλαιά (αρχαιο-ελληνική) τους πλάνη, θα μπορέσουν να δεχθούν τοβάπτισμα και στη συνέχεια να διαφυ­λάξουν την αληθινή πίστη των ορθόδοξων χριστιανών.

Όσοι δε, έχουν κάποιο στρατιωτικό ή άλλο αξίωμα, ή μεγάλη περιούσια και για να κρατήσουν τα προσχή­ματα (προσποιούμενοι τους πιστούς) ήλθαν ή πρόκειται να έλθουν να βαπτισθούν, αλλά αφήνουν τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους και τα υπόλοιπα μέλη του οίκου τους μέσα στην ελληνική πλάνη, διατάσουμε να δημευθεί η περιούσια τους, να αποκλεισθούν από τα πολιτικά δικαιώματά τους και να υποβληθούν σε αντάξιες τιμωρίες, αφού είναι φανερό ότι πήραν το βάπτισμα χωρίς καθαρή πίστη. Θεσπίζουμε αυτούς τους νόμους για τους αλητήριους Έλληνες».

ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10.10

Μπροστά σ΄ αυτές τις εξοντωτικές "σωφρονιστικές ποινές", τις εξορίες, τους αποκεφαλισμούς, τις κατασχέσεις περιου­σιών, τις αφαιρέσεις προνομίων, τον εξευτελισμό της υποχρε­ωτικής κατήχησης, τον βασανισμό και την νόμιμη θανάτωση κάθε υπερασπιστή τους. Για τους κυνηγημένους σαν το απεχθέστερο ιστορικό τέρας Έλληνες, ο εκχρι­στιανισμός φαινόταν πράξη ύστατης διαφυγής απ' την φυσική εξόντωση και επιβεβλημένης σωφροσύνης!

Έτσι... εκχριστιανίσθηκε μαζικά ο Ελληνισμός!    

αυτη δυστυχωσ υπηρξε η αφανιστικη απαντηση τησ ιουδαιο-χριστιανικησ θρησκεια στον παγκοσμια ιαματικο και αναντιρρητα προμηθεϊκο πολιτισμο των ελληνων!

Τα παραπάνω αποσπάσματα είναι παρμένα από το βιβλίο: «Η αντι­παγανιστική νομοθεσία της ύστερης Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας μέσα απ' τους κώδικες» Εκδόσεις ΚΑΤΑΡΤΙ. Τηλ. Παραγγ. 210/ 3604793 & 3601271

 


 

[1] Στο λατινικό κείμενο: «in favorem orthodoxae fidei» δηλαδή ,την ευνοούμενη ορθόδοξη πίστη. Η καυχόμενη λοιπόν περί του αντίθετου σημερινή θρησκεία των Ελλήνων, μάλλον θα έπρεπε να απολογηθεί για τα ΦΟΒΕΡΑ ιστορικά εγκλήματα κατά του Ελληνισμού.