logo

fb youtube rss

Σύνδεση




Ζωγραφικός πίνακα παρουσιάζει τον Μυστικό Δείπνο ως ομοφυλοφιλικό όργιο.

GEY_MYSTIKO_DEIPNO

Απόσπασμα διαλόγου από την εκπομπή του Μ. Καλόπουλου στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV στις 9-4-08

Δημοσιογράφος (Δ): κάθε φορά στις μεγάλες γιορτές της χριστιανοσύνης υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που προκαλούν. Προκαλούν σκοπίμως κ. Καλόπουλε;
Καλόπουλος (Κ): Σαφέστατα... γιατί όμως δεν δέχεστε και το αυτονόητο... υπάρχουν άνθρωποι όπως είπα προηγουμένως, που έχουν απωθημένα κατά του χριστιανισμού...
Δ: Αυτός λοιπόν, για να υπενθυμίσω το θέμα μας στους τηλεθεατές είναι ο Μυστικός Δείπνος όπως απεικονίζεται από εναν μεγάλο (Αυστριακό) καλλιτέχνη ο οποίος τον παρουσιάζει ως ένα ομοφυλοφιλικό όργιο.
Κ: Υπάρχουν (πράγματι) κάποιες (βιβλικές) αναφορές που μπορούν να δώσουν αφορμή για ομοφυλοφιλικές ερμηνείες, όπως η αναφορά ότι ο Ιωάννης συνήθιζε να ακουμπάει το κεφάλι του στο στήθος (και συνεπώς στην αγκαλιά) του Ιησού... μια περίπτυξη που δεν θυμίζει πολύ μια ανδρική συνήθεια. [Εκάθητο δε κεκλιμένος εις τον κόλπον του Ιησού εις των μαθητών αυτού, τον οποίον ηγάπα ο Ιησούς. Ιωάννης 13.23 Βλέπε επίσης: Ιωάννης 20:2, Ιωάννης 21:7, Ιωάννης  21:20]
Δ: Είναι ομοφυλοφιλικό αυτό;
Κ: Όχι... αλλά...
Παπάς (Π): Μια φορά έγινε αυτό...
Κ: Όχι απλά... προσπαθώ να δείξω από που παίρνουν αφορμή γι’ αυτές τις (ομοφυλοφιλικές) προεκτάσεις. Επίσης, μια άλλη ανάλογη αναφορά είναι αυτή του νεαρού με την σίνδονα κατά την σύλληψη του Ιησού, όταν την τράβηξαν και έμεινε γυμνός... (και φυσικό είναι κάποιοι δικαίως να αναρωτιόνται, τι θελει ένας γυμνός νεαρός κοντά στον Ιησού λίγο πριν από την σύλληψή του)
Και υπάρχει και η περίπτωση του συγγραφέα του βιβλίου: «οι αντιφάσεις της Καινής Διαθήκης» του Μάρα, που δικάστηκε (από ελληνικό δικαστήριο) πριν από τριάντα περίπου χρόνια γιατί θεώρησε αυτή την (βιβλική) αναφορά ως ξεκάθαρη ομοφυλοφιλική ένδειξη.
Δ: Για σας δικαίως δικάστηκε
Κ: Όχι δεν έπρεπε να δικαστεί... το θέμα είναι ότι... μάλλον βεβιασμένα βγαίνει αυτό το (ομοφυλοφιλικό) συμπέρασμα...
Δ: Έχει ο Καλόπουλος (εννοεί ο κάθε αμφισβητίας) τη δυνατότητα να κρίνει το Μυστικό Δείπνο και να λέει ότι πρόκειται για δείπνο οργίων;
Κ: Ακουστέ, ύβρις θεωρείται κάθε ισχυρισμός (ηθική καταγγελία) που ξεπερνάει την αποδεικτική του δυνατότητα...
Π: Έτσι μπράβο, ναι...
Κ: Εδώ δεν υπάρχει (σ’ αυτή την κατεύθυνση) τέτοια αποδεικτική δυνατότητα. Όταν κάτι (τέτοιο) δεν μπορείς να τ’ αποδείξεις σαφώς πρόκειται για ύβρη. Εγώ π.χ. θα μπορούσα να δικαστώ για το εξώφυλλο του τελευταίου βιβλίου μου «Το Θέατρο της Σωτηρίας». Στο συγκεκριμένο εξώφυλλο έχω (τοποθετήσει) τον Ιησού σε θεατρική σκηνή και από πάνω (έχω τοποθετήσει) τον τίτλο «Το Θέατρο της Σωτήριας». Ισχυρίζομαι (μέσα στο βιβλίο αυτό) ότι (η ομάδα του Ιησού) ήταν ένας περιφερόμενος θίασος θαυμάτων και τίποτε περισσότερο. Δεν με μήνυσε ομως κανένας γι’ αυτό, διότι η επειδή η αποδεικτική ύλη μέσα στο βιβλίο μου είναι αρκούντως ισχυρή! Ο ισχυρισμός ο δικός μου, είναι μια εργασία και δεν είναι αυθαίρετος.
Αυτός ομως ο (αστρικός) ζωγραφικός πίνακας καθώς και ο άλλος (που παρουσιάσθηκε) εδώ στην Ελλάδα, και έδειχνε ένα ανδρικό μόριο να εκσπερματώνει πάνω σε κάποιο θρησκευτικό σύμβολο... θυμάστε αυτή την περίπτωση στην οποία παρενέβη (ο τότε υπουργός πολιτισμού) ο Βενιζέλος και το απέσυρε... Αυτές είναι ξεκάθαρες ύβρεις και γίνονται από πρόθεση.
Πρέπει ομως επίσης να καταλάβετε ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν απωθημένα... Ο χριστιανισμός δεν έχει πεντακάθαρη ιστορία πίσω του... Κυρίως ο Καθολικισμός, έχει θηριώδη ιστορία. Θυμηθείτε πως ο χριστιανισμός προκάλεσε τον Μεσαίωνα... τις αποικιοκρατικές θηριωδίες καθώς και τις σταυροφορίες. Τα 120 εκατομμύρια (Ινδιάνων της Αμερικής) που σφαγιάσθηκαν από τους χριστιανούς εισβολείς στην αμερικανική ήπειρο!
Αυτά κάποιοι άνθρωποι τα μελετούν... τα γνωρίζουν και σαφώς υπάρχει μέσα τους μια (θυμωμένη) αντίδραση ενάντια στον χριστιανισμό και ψάχνουν αφορμές για να εκδηλώσουν αυτή την απέχθεια τους!
Π: Συμφωνώντας: Ακούνε χριστιανισμό και φεύγουν... (!!!)
Δ: Ομως ο Μιχάλης Καλόπουλος... ο εκπρόσωπος των σκεπτικιστών και των ανθρώπων που λένε να τ’ αμφισβητήσουμε αυτά τα πράγματα... σήμερα βλέπω να είναι πιο συναινετικός και θεολογικός... διότι ενώ από κάποιους θεωρηθήκατε έως και βέβηλος για τις απόψεις σας περι Παλαιάς και Καινής Διαθήκης...
Π: Μα έχει όρια ο άνθρωπος (εννοεί τον Καλόπουλο)!
Κ: Μα όταν μάχομαι εναν άνθρωπο, ή μια ιδέα, προσπαθώ να το κανω όσο πιο έντιμα γίνεται (δηλαδή με επιχειρήματα) και όχι με αυθαίρετες ύβρεις...
Δ. Εγώ τώρα ρωτώ, τα έργα τέχνης έχουν τέτοια δικαιώματα. Έχει ο κάθε καλλιτεχνείς... πρέπει να έχει την ελευθέρια και το απεριόριστο δικαίωμα στο όνομα της τέχνης να εκφράζεται έτσι;
Κ: Ακουστέ στην Ευρώπη η θρησκεία είναι πολύ πιο χαλαρή υπόθεση...
Π: Και έχουν και πολλά παράπονα απ’ τον χριστιανισμό εκεί.
Κ: Ναοί κλίνουν σωρηδόν. Αγοράζονται από ιδιώτες και μετατρέπονται σε νυχτερινά κέντρα και καταστήματα! Εκεί είναι πιο χαλαρά τα πράγματα.
Εδώ (στην Ελλάδα) έχουμε μια άτυπη θεοκρατία. Καλώς κακώς εδώ (στην Ελλάδα) αυτή είναι η κατάσταση! Υπάρχει η θεοκρατία που κατέχει τις ψυχές των ανθρώπων και τις μετατρέπει σε αμνοερίφια και χειραγωγεί και την πολιτική εξουσία...
Δ: Για να ρωτήσω και τον παπα Φίλιππο (φιλικότατος μοναχός στο Άγιο Όρος στη σκήτη των «Θωμάδων») Έπρεπε αυτός ο πίνακας να κατεβεί ... να φύγει;
Κ: Κατά τα έθιμα τις ελευθέριες και τις (πολιτισμικές) δυνατότητες αυτής της χώρας όχι. Σ’ αυτή τη χώρα οι ελευθέριες είναι πολύ πιο ισχυρές και έχουν τη δυνατότητα έστω και με υπερβολή να αμφισβητούν και να έχουν με έμφαση την αντίρρησή τους...
Δ: Πιο πολύ (θεο)λογικά μιλάτε σήμερα (κ. Καλόπουλε) παρά ως τεχνοκράτης και σκεπτικιστής...
Π: (Θεο)λογικά εκκλησιαστικά και ιστορικά...
Δ: Πατέρα Φίλιππε, νιώθετε προσβεβλημένος εσείς απ’ αυτή την απεικόνιση του Μυστικού Δείπνου ως ένα ομοφυλοφιλικό όργιο; Δηλαδή θεωρείτε πως είναι τόσο σημαντικό ώστε πρέπει να ζητήσετε να αποκεφαλιστεί ο καλλιτεχνείς να κατέβει το έργο να ρίχτει στην πυρά... ή νομίζεται πως ο πιστός δεν έχει ανάγκη από τέτοιες προκλήσεις είτε είναι Πάσχα είτε Χριστούγεννα;
Π: Εμένα αγαπητέ Σόλωνα... με καλύπτει αρκετά ο κ. Καλόπουλος όπως μιλάει... (!!!)
Δ: Αυτό είναι το ανησυχητικό σήμερα... (γέλια)
Κ: Ανησυχητικό πράγματι... (γέλια)
Π: ... γιατί πραγματικά σήμερα κατάντησε ο χριστιανισμός όπου ακούγεται να είναι βδελικτός... Εγώ βρέθηκα στην Ινδία και όταν λέγαμε πως είμαστε χριστιανοί έφυγαν από κοντά μας γιατί θυμόταν τους Άγγλους και τους Ισπανούς κι όταν λέγαμε Έλληνες έκαναν τα χέρια τους έτσι (τα ένωναν μπροστά στο στήθος τους σε τυπική ινδική χειρονομία σεβασμού) και έλεγαν Μέγας Αλέξανδρος. Δηλαδή στη Δύση η (χριστιανική) θρησκεία είναι ένα βάσανο... με το πρόσωπο του Βατικανού... και η ιστορία τους επίσης...
Δ: Διακόπτει... δεν μου απαντάτε ομως... εγώ ζήτω να μου πει ο Πάτερ Φίλιππος που πιστεύει στο Χριστό, έχει το δικαίωμα...
Π: Ναι, αυτός (ο καλλιτεχνείς) αυτό κάνει. Έχει απέχθεια προς τον χριστιανισμό και την εκφράζει!
Δ: Του παρέχει η τέχνη τέτοια ασυλία...
Π: Ναι, αυτός (ο καλλιτεχνείς) αυτό κανει αντιδρά μ’ αυτό το σκληρό τρόπο εναντίον της θρησκείας του Βατικανού του Καθολικισμού και του Προτεσταντισμού!
Κ: Μάλιστα... ο διευθυντής του Μουσείου διάλεξε τον πίνακα αυτόν...!
Π: Το πρόβλημα είναι σε μας τώρα που είπατε πως είμαστε καλοί χριστιανοί... Εμείς οι Ορθόδοξοι, είπε ο κ. Καλόπουλος... (είμαστε) θεοκρατικό (καθεστώς) εγώ λέω ότι εμείς... και ο ορθόδοξος λαός μας, δεν έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα με την εκκλησία του γι’ αυτό και δεν δημιουργεί τέτοιες μεγάλες (προκλήσεις)... τέτοιες τέχνες... Γι’ αυτό το λόγο δεν πρέπει να παρασυρόμεθα και να κραυγάζουμε και να κάνουμε πόλεμο με όλα αυτά, διότι δεν εκφράζουν τον ελληνικό λαό.
Καλό είναι ομως να πούμε εδώ, ότι με την γειτνίαση και τον συμφυρμό των γειτόνων μας κινδυνεύουμε, όπως έγινε με το πρόσφατο νομοσχέδιο της συμβίωσης ομοφυλοφίλων...
Δ: Ας μην πάμε σ’ αυτό τώρα... και για να τελειώνουμε... υπάρχουν οι απόψεις ότι ο Χριστός στις περιοδείες του κοιμόταν μαζί με τους μαθητές του ήταν (μαζί τους) γυναίκες... συνομιλούσαν...
Π: Υπήρχαν μερικές γυναίκες που εκ των υπαρχόντων τους...
Κ: Όχι στην συντροφιά τους... (σύμφωνα τουλάχιστον με τα βιβλικά κείμενα) χαλαρά συνδεδεμένες με την ομάδα των ανδρών του Ιησού.
Δ: Το «χαλαρά συνδεδεμένες» τι σημαίνει για εναν ... (άγιο) άνθρωπο...;
Κ: Αυτό είναι μάλλον αντικείμενο μιας ολόκληρης εκπομπής... Να αναφέρω και μια σχετική (βιβλική) αντίφαση. Η Μαρία η Μαγδαληνή, μαζί με μια ολόκληρη ομάδα γυναικών, χρηματοδοτούσε την προσπάθεια του Ιησού...! [και γυναίκες τινές... Μαρία η καλουμένη Μαγδαληνή... και Ιωάννα η γυνή του Χουζά, επιτρόπου του Ηρώδου, και Σουσάννα και άλλαι πολλαί, αίτινες διηκόνουν αυτόν από των υπαρχόντων αυτών. Λουκάς 8.2.] Προσέξτε τώρα την αντίφαση. Όταν εσύ (ο δάσκαλος και κήρυκας της πτωχείας, παραγγέλλεις να μη φέρουν μεθ’ εαυτών ουδέ αργυρίων μήδε χρυσίων, αλλά μόνο μια ράβδο... [και παρήγγειλεν εις αυτούς να μη βαστάζωσι μηδέν εις την οδόν ειμή ράβδον μόνον, μη σακκίον, μη άρτον, μη χαλκόν εις την ζώνην, Μαρκος 6.8.] τότε γιατί εσύ (ο κάτσε καλά θεός) έχεις μια ολόκληρη ομάδα γυναικών να σε χρηματοδοτεί και ο Ιούδας που έχεις στην ομάδα σου κρατάει ταμείο;
Θα πω ομως και κάτι άλλο, για να τελειώσουμε με το θέμα αυτό. Προσέξτε από που προέρχονται τα αποθέματα οργής των ανθρώπων (που γνωρίζουν ιστορία) Θα σας διαβάσω μόνο μια δήλωση: «Ο δε μέγας Ιωάννης (ο Χρυσόστομος) ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού (φανατισμένους καλόγερους) συνέλεξε, με βασιλικούς δε νόμους αυτούς οπλίσας, κατά των ειδωλικών (ελληνικών) έπεμψε τεμενών, τα δε χρήματα για τους κατεδαφιστές και τους βοηθούς, δεν έλαβε απ’ τα βασιλικά ταμεία (!) αλλά από πλούσιες γυναίκες που φιλοτίμως να παρέχουν κατέπειθε, ώστε με την λαμπρή τους πίστη να κερδίσουν την ευλογία. Έτσι με τον τρόπο αυτόν τους υπολειπόμενους Σηκούς (ελληνικούς ναούς) με τούτον τον τρόπον εκ βάθρων ανέσπασεν». Θεοδώρητου ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΑΜΑΣΟΥ (Τομ. 5ος 329/ 8-330/8).
Κάποιοι λοιπόν γνωρίζουν όλα αυτά (για τον αμαρτωλό ιστορικό παρελθόν του χριστιανισμού) και ίσως πολύ περισσότερα αυτών και προσπαθούν με υπερβολικό ίσος τρόπο να εκφράσουν την απέχθεια τους προς τον Χριστιανισμό!

Δ: Τέτοιες εκδηλώσεις φέρουν ομως το αντίθετο ακριβώς αποτέλεσμα απ’ το επιδιωκόμενο! Συσπειρώνουν του χριστιανούς και δεν τους αφυπνίζουν!
Π: Πάντως το θέμα μας είναι πως ακόμα και ο κ. Καλόπουλος ονόμασε αυτή την ενέργεια ύβρη...
Δ: Πράγματι αυτή είναι η είδηση της ημέρας ακόμα και ο κ. Καλόπουλος ονόμασε αυτή την ενέργεια ύβρη... (γέλια) πολύ κοντά στην θεολογική άποψη του Πατρός Φίλιππου...
Π: Γελώντας: Να το προβάλουν αυτό όλα τα κανάλια παρακαλω!
Δ: Κύριοι, να’ στε καλά σας ευχαριστώ θερμά!
 
Μ. Καλόπουλος
Μέγιστη των αναζητήσεων... η αντιπαλογνωσία!

Δείτε εδώ κι άλλες αγανακτισμένες ύβρεις: